loading...
ودیو کلوپ
نامعلوم بازدید : 163 سه شنبه 10 اسفند 1389 نظرات (0)

 

مجموعه جودي ابوت و بابا لنگ دراز

تمامی 40 قسمت کارتون بابا لنگ دراز به صورت کامل و کیفیت عالی

Judy abot & Daddy long legs
 
2 DVD
 
زبان اصلی و با زیرنویس انگلیسي

کارتون زیبای بابا لنگ دراز هنوز در خاطر بسیاری از ما کودکان دیروز خاطره ای شیرین به یادگار گذاشته است.

خلاصه داستان:
شخصیت اصلی داستان، «جودی» آبوت دختر سرزنده و باهوشی است که در یک پرورشگاه بزرگ می شود اما با پشتیبانی مالی حامی ناشناس خود می تواند به مدرسه خصوصی راه یابد. جودی که حامی خود را نمی شناسد و فقط در یک نگاه از پشت سر دیده است، او را «بابا لنگ دراز» می نامد و اغلب درباره زندگی و فعالیتهایش به او نامه می نویسد (رمان در قالب همین نامه ها روایت می شود). جودی در مدرسه به سختی تلاش می کند تا فاصله فرهنگی خود با جامعه پیرامونش را که ناشی از بزرگ شدن در انزوای پرورشگاه است، جبران کند. در پایان، «بابا لنگ دراز» خود را معرفی می کندو...

قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههاي دي وي دي خانگي كه فرمت Avi را پشتيباني مي كنند.

روش خرید : (پرداخت پستی) شما برای خرید محصول فوق و يا محصولات ديگر میتوانید با كليك بر روي خريد پستي و با تکمیل فرم خريد پستي , ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران , تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نماييد.


این مجموعه شامل برنامه شب شيشه اي

این مجموعه شامل برنامه شب شيشه اي با حضور :
 محمدرضا گلزار ،مريلا زارعي ، بهروز صفاريان ، علي دائي ، باران کوثري ، بهرام رادان ،  پوريا پور سرخ ، ابراهيم حاتمي کيا ،پانته آ بهرام ، الهام حميدي ، گلشيفته  فرهاني ، حامد کميلي ، حميد گودرزي ، ايرج نوذري ،شهاب حسينی ،  سيد جواد هاشمی و  رضا صادقي

 گلشیفته ی فراهانی : در شرایطی به برنامه آمد که هنوز متاثر از درگذشت رسول ملاقلی پور ، هر بار با نامش گریه می کرد. تعریف او از میراث های انسانی جالب بود و آن عکسی که از ملاقلی پور نشان داد جالبتر.

هانیه توسلی : تاکید مجری بر شباهت ظاهری توسلی به هدیه تهرانی از نکات بامزه و مضحک بود و آهنگ پخش شده برای توسلی و پرت شدنش به دنیای کودکی بامزه تر.

بهرام رادان : متکلم وحده. به هیچ عنوان اجازه ی عرض اندام به مجری را نداد. تاکید بر دوستی اش با گلشیفته ی فراهانی و بردن نام یک منتقد درجه سه به عنوان الگو و یا شاید ادای دین به برخی از دوستان. خودخواهی و غرور. سخنرانی از روی نامه ای که چند وقت پیش تمام خبرگزاری ها آن را پخش کردند. دوستی های ملموس و بوسه ی آخر که به همه ی مردم داد. ( نمی دونم چرا برای مجری اینقدر جالب بود که رادان از بچه های جبهه و جنگ می گوید. به موهای بلندش نمی آمد یا به سابقه ی ذهنی مجری از او ؟ )

باران کوثری : شاید با این سن کم و تجربه های کمی شخصی تا حرفه ای ، توقع چنین تسلطی در کلامش را هیچ کس نداشت. البته آنهایی که از نزدیک کوثری را می شناسند خوب می فهمند که هیچ گاه او نه خواست که دروغ بگوید و نه ریا کند. صداقت کلامش خیلی ها رو متحیر کرد و مجری مرعوب خونسردی و نجابت کلام کوثری شد. تا جایی که بارها و موکدا در برنامه های بعدی به اشتباهش در گفتن سخن جهانگیر کوثری در جلوی دوربین اعتراف کرد. آهنگ کلاه قرمزی و پسر خاله ، تعریف نصفه و نیمه از سینمای نجیب و خوش ساخت ، به رخ کشیدن اطلاعات فوتبال و مطیع منطق بودنش نوعی تحسین را برایش در پی داشت.

مریلا زارعی : وقتی در برنامه ی باران کوثری به تاکید اعلام شد که یکسری قصد تخریب باران را داشتند همه می گفتند مگه مریلا زارعی چیکار کرده. خب طبیعی است که فضای سینمای مطبوعات بازتابی به غیر از نظر یکسری کارشناس سینما نیست و همین هم باعث می شود یک عده از این فضا سوء استفاده کنند. مریلا زارعی عصبی تر از آن بود که بشه پیش بینی کرد او تا آخر برنامه دوام می آورد. هر چند این رفتار تند در محیط آرام و منطقی سینما و هنر جایی ندارد.

حمید گودرزی : قانع به همه چیز. او حتی از اینکه فیلم هم بازی نکند ناراحت نمی شود. تاکید مجری بر خواندن نماز اول وقت گودرزی ، اعتماد به نفس گودرزی در خواندن آواز با صدایی گرفته و همچنین تاکید بر روابط خوبش با همسرش از نکات آن شب بود.

شهاب حسینی : از وقتی که مجری برنامه گفت : ( تو خشگلی مردانه داری ) از اول تا آخر برنامه آن چنان مسحور جو قالب بود که تا آخر از استرس زیاد یا آب دهانش خشک می شد یا لکنت در زبانش جاری میشد.

فروشگاه اينترنتي www.KHarid.Us

حامد کمیلی : به نظر بازیگر صلح طلبی می آید که دوست دارد پیشرفت کند. تاکید بر دوستی اش با همه و تاکید مجری بر خراب کردن رابطه های محبت آمیز بین کمیلی و سینما گران و ...... 

پانته آ بهرام : شیرین مآبی غیر عادی اش در ارائه ی جملات و حرکات اضافی اش با دستانش که گاها شبیه رقص می مانست، تاکید مجری بر نقدهای بعضا چشم و گوش بسته ی منتقدین برای فیلم اقلیما و راضی بودن پانته آبهرام در آخر برنامه . اسرار شدیدش بر نگفتن سن اش و ......

ایرج نوذری : شاید حس می کرد که چون چند تا کار به او پیشنهاد شده دیگه گوی سبقت رو از بقیه دزدیده. بی احترامی به همه ی همکارهای گذشته. مغرور و خودخواه. با چهل و خرده ای سال سن ادعای جالبی است برای بازی کردن ، فقط در نقش اول. تعریف از مدیر برنامه اش . به رخ کشیدن تسلطش برزبان خارجه اش ، کوبیدن فیلم (رازها) . نوذری خیلی ترمز بریده حرف می زد. با این سرعت بالا یا او با مغز به زمین می خورد یا فورا به حاشیه می رود. او ابزار حرفه ای دارد اما اخلاق حرفه ای نه.

ابراهیم حاتمی کیا : امیدوارم روزی برسد که قدر حاتمی کیا را بیشتر بدانیم. تواضع و صداقتش مصداق عینی آدمی بود که نه دوست دارد نون را به نرخ روز بخورد و نه بلد است ادای روضه خوانهای معترض را در بیاورد. او همانند فیلمهایش جسور و مثل قهرمانانش مظلوم واقع شده.

رضا صادقی : حضور یک خواننده کمی این حوزه را در برنامه منفعل کرده بود. رضا صادقی آرام و متین بود. به دینداری اش می بالید و خیلی راحت از پا و عصایش می گفت و درد و دل می کرد. شاید یک شب بی دغدغه بود هم برای میهمان و هم برای مجری.




مجموعه یوسف پیامبر

مجموعه یوسف پیامبر

 مجموعه کامل سریال یوسف پیامبر – تمامی قسمت ها

 

اين مجموعه شامل45 قسمت کامل از سریال حضرت یوسفمی باشد که به DIVX عرضه می شود:
45 قسمت کامل در2 DVD
با کیفیت بالا
فقط
6000 تومان

قابل پخش فقط در کامپیوتر و تمام دستگاههای خانگی که فرمت DIVX رو ساپورت میکندبرای خرید به صورت 2 DVD بر روی دکمه زیر کلیک کنید

این محصول شامل کاملترین وازرانترین نسخه موجود از مجموعه سریال تلویزیونی یوسف پیامبر میباشد !
با کیفیت بالا !
پر بیننده ترین سریال ایرانی!

اين سريال که از پروژه هاي تاريخي و عظيم سيماست
به داستان پر فراز و نشيب زندگي حضرت يوسف (ع) مي پردازد
و اين سريال جمعه هاي هر هفته ساعت 22
از شبکه يک سيما پخش می شد.

 

سريال حضرت يوسف را فرج الله سلحشور کارگرداني کرده است
و در آن 180 بازيگر سينما و تلويزيون و تئاتر ايران به ايفاي نقش پرداخته اند .


 

 


  

45 قسمت در 2 DVD به صورت دایویکس
قيمت:
6000 تومان

قابل پخش فقط در کامپیوتر و تمام دستگاههای خانگی که فرمت DIVX رو ساپورت میکند


http://www.bia2kharid.com/upload_pic/1247124042.gif

محمود پاک نيت، کتايون رياحي، زهرا سعيدي، کوروش زارعي، فرشته سرابندي و... تعدادي از اين بازيگران هستند که درطول دو سال نقش هاي مختلف اين سريال را جان بخشيده اند.


 

اين سريال از خرداد سال 83 در دکورهاي پيش ساخته در اطراف تهران جلو دوربين مرحوم رسول احدي رفت و سال گذشته آماده نمايش شد.


 

سريال حضرت يوسف از توليدات سيما فيلم است.

  

45 قسمت در 2 DVD به صورت دایویکس
قيمت:
6000 تومان

قابل پخش فقط در کامپیوتر و تمام دستگاههای خانگی که فرمت DIVX رو ساپورت میکند


كارگردان:
فرج الله سلحشور


مصطفي زماني
( یوزارسیف )

 

بازيگران:
كتايون رياحي
( زلیخا )

 


ليلا بلوكات


 

جعفر دهقان

 

رحيم نوروزي
( آنخ آتون )

محمود پاك نيت
( یعقوب نبی )

و ...
سال توليد : 1386
موضوع: سریال تاریخی مذهبی
کلمات کليدي: يوسف، پيامبر، سلحشور، یوزارسیف، Yooszarsif، Yoosofe Payambar، Hazrate yousof
مخاطب: عام
گروه سني: عام

ناگفته‌های فرج‌الله سلحشور درباره سریال «یوسف پیامبر»:
کارگردان سریال تلویزیونی «یوسف پیامبر» می گوید من ابتدا فیلم-داستان را نوشتم سپس فیلم‌نامه را. اما از آنجایی که فیلمنامه اصلی ده جلد ۲۰۰ صفحه‌ای بود کسی حاضر به خواندن آن نشد.


 

کارگردان سریال تلویزیونی «یوسف پیامبر» در گفت‌وگوی مشروح، به انتقادات و شائبه‌ها در خصوص روایت، انتخاب بازیگران، بودجه تولید سریال و … با صراحت پاسخ داد.


 

گزارشی از تولید سریال حضرت یوسف، ساختمان سریال «یوسف پیامبر» بنایی دو طبقه و قدیمی که در یکی از کوچه‌های فرعی میدان هفت تیر قرار دارد. باورش کمی سخت است که تمامی مراحل تدوین سریال در این ساختمان انجام شده باشد. داخل راهروی ساختمان چند تابلو از نماهای سریال یوسف نصب شده تا مشخص شود این ساختمان جهت انجام پروژه سریال «یوسف پیامبر» اجاره شده است.

 


دفتر کار آقای کارگردان یک اتاق کوچک ۱۵ متری است. یک قفسه کتابخانه، چند مبل مندرس، یک میز اداری، یک دستگاه تلویزیون به همراه یک دستگاه ویدئو تمام امکانات دفتر نویسنده و کارگردان سریال را تشکیل می‌دهد. روی میز آقای کارگردان کنار یک لب‌تاپ برگه‌های پرینت شده نظرات بینندگان به چشم می‌خورد که نشان می‌داد آقای سلحشور نظرهای بینندگان را به طور جدی دنبال می‌کند.
 

45 قسمت در 2 DVD به صورت دایویکس

قابل پخش فقط در کامپیوتر و تمام دستگاههای خانگی که فرمت DIVX رو ساپورت میکند
قيمت: 6000 تومان



فيلم دلنوازان

مجموعه کامل سریال دلنوازان با کیفیت خوب

 

سریال دلنوازان کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما به کارگردانی حسين سهيلي زاده میباشد که چندی پیش پخش آن از سیمای ایران به پایان رسید. طبق نظرسنجی های انجام گرفته این سریال با 85% بیننده تلویزیونی پر بیننده ترین سریال سال 88 برگزیده شد. سريال دلنوازان در قالب داستاني ساخته شده و مخاطبان آن همه گروه هاي سني مي باشند. هم اکنون بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایرانیان این سریال را در قالب 2 DVD بصورت Divx آماده کرده است که بلکه بتواند خاطره بینندگان این سریال را همیشه زنده نگه دارد...



تمامی قسمت های سریال زیبای دلنوازان (48 قسمت کامل)

قابل پخش در كامپیوتر و دستگاه های خانگی كه امكان پخش فرمت Divx را دارند

قیمت: 5200 تومان        تعداد: 2 دی وی دی

این محصول با بسته بندی عالی، در یک پکیج شیک (مشابه اورجینال)
عرضه میگردد.


شرح مختصر سریال دلنوازان :
 
جهان و شكوه خواهر و برادري هستند كه ساليان سال در يك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگي مي كنند آنها جهت امرار معاش چند وقتي است كه يك آژانس هواپيمايي افتتاح كرده اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طي حوادثي اين اتفاق رخ نمي دهد و اين شروع ماجراهاي اين دو خانواده در سريال دلنوازان است.
حسين سهيلي زاده كارگردان سريال دلنوازان است،وي ساخت سريال هاي ترانه مادري و روز هاي خاكستري را در كارنامه خود دارد. مدت اين سريال 1500 دقيقه است كه در در 50 قسمت 30 دقيقه اي از شبكه 3 سيما پخش شد. تيتراژ زيباي اين سريال را نيز علي لهراسبي خوانده است. 
 

عوامل توليد سريال دلنوازان عبارتند از :
كارگردان: حسين سهيلي زاده
نويسنده :سعيد جلالي عليرضا كاظمي پور
منشي صحنه: آتوسا شاه سياه
مدير تصويربرداري: سهيل نوروزي
بازيگر ان: فريده صابري ، عبدالرضا اكبري ، شاهرخ استخري ، سمانه پاكدل ، فريبا كوثري ، سحر قريشي ، حديث ميراميني ، محمد حاتمي ، سياوش خيرابي ، پرويز فلاحي پور
برنامه ريز :مجتبي خادم زاده
تهيه كننده : ايرج محمدي مهران مهام
تدوين : امين عابدي
دستيار كارگردان : سيدعلي مرعشي امير سليماني
طراح گريم/چهره پرداز: مهري شيرازي
طراح صحنه: آنيتا جواهرچي
عكاس: شكوفه هاشميان
صدابردار : مهدي آزادي


پدرخوانده (به انگلیسی: The Godfather) فیلمی داستانی-جنایی و برندهٔ جایزه اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، محصول سال ۱۹۷۲ کمپانی آمریکایی پارامونت است که بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده، ساخته شده است. فیلمنامهٔ این اثر حاصل همکاری مشترک فرانسیس فورد کاپولا و ماریو پوزو است.

ماجرای فیلم بین سال های ۱۹۴۵ تا۱۹۵۵ اتفاق می افتد و داستان فیلم درباره خانواده مافیایی کورلئونه می باشد. در فیلم ستارگانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می کنند.

این فیلم خیلی زود مورد توجه منتقدان و تماشاگران عام، نه تنها در ایالات متحده که در تمام نقاط جهان، قرار گرفت. چندی نگذشت که محبوبیتی بی‌نظیر کسب کرد تا آنجا که حال مقام نخست را در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر وب‌گاه «IMDb» دارد.[۱]

به دلیل استقبال فوق‌العاده تماشاگران از این فیلم، دو سال بعد از اکران آن، قسمت دیگری از این فیلم به نام پدرخوانده: قسمت دوم و در سال ۱۹۹۰ نیز قسمت سوم این فیلم با نام پدرخوانده: قسمت سوم ساخته شد.

"پدرخوانده" محصول سال 1972 به عقیده بسیاری از منتقدان و تماشاگران حرفه ای سینما یکی از بهترین فیلمهایی است که در طول تاریخ فیلمسازی آمریکا تهیه شده است، نمونه واقعی از یک فیلم کلاسیک آمریکایی. کارگردانی کاملا" حرفه ای فرانسیس فورد کوپلا (Francis Ford Coppola) و بازی زیبای مارلون براندو (Marlon Brando) و آل پاچیونو (Al Pacino) در نقش ویتو کورله اونه (Vito Corleone) و کوچکترین پسرش مایکل از جمله دلایل موفقیت فیلم محسوب می شوند.

موضوع فیلم به سال 1940 و شهر نیویورک باز میگردد، هنگامی که ویتو کورله اونه رئیس یکی از باندهای جنایت و بزرگ یک خانواده مافیایی بود. موفقیت فیلم زمانی ارزش پیدا می کند که به این نکته توجه کنیم در زمان ساخت "پدرخوانده"، سینمای آمریکا مملو از فیلم های گانگستری و جنایی بود

اما دلایل دیگر موفقیت این فیلم چه بود؟ اختلاف بزرگی که "پدرخوانده" (1972) با سایر فیلم های مافیایی و گانگستری زمان خود داشت در دو نکته نهفته بود. یکی سناریوی فیلم بود که در آن رابطه احساسی، انسانی و محکم بین اعضای خانواده کورله اونه را در عین مافیایی و جنایتکار بودن آنها نمایش می داد و دیگری موسیقی بسیار زیبای فیلم بود که جنبه های رمانتیک و احساسی فیلم را تشدید می کرد و در نهایت فیلم را حتی در نظر افرادی که به موضوعات گانگستری علاقه ای ندارند، زیبا جلوه می داد

پدرخوانده" (1972) نامزد دریافت 11 اسکار شد و در نهایت توانست اسکار بهترین فیلم، بهترین هنرپیشه (براندو) و بهترین فیلم نامه اقتباسی را بخود اختصاص دهد. موسیقی فیلم پدر خوانده (1972) کاندید جایزه اسکار شد و در نهایت موفق به دریافت اسکار نشد. اما برای همه دست اندر کاران موسیقی و سینما مشخص است که موسیقی فیلم پدر خوانده از جمله جاودانه ترین کارهای نینو روتا در تاریخ موسیقی جهان بشمار می آید. شاید کمتر کسی باشد که ملودی زیبای قطعه Speak Softly Love را نشنیده باشد و یا حتی نتواند آنرا زمزمه کند. بسیاری معتقد هستند که دریافت جایزه اسکار برای موسیقی فیلم "پدرخوانده" (1974) قسمت دوم، ناشی از تاثیری است که موسیقی قسمت اول فیلم بر روی هیئت ژوری اسکار گذاشته بود. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 4,754